Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Mην... κλαις άλλο "ξανθέ". Θα σε ψηφίσουν οι παοκτσήδες! (video)


O Γιάννης Ιωαννίδης μίλησε για τα θέματα του Άρη και για ακόμα μία φορά τον έπιασε το παράπονο! 

Στη συνέντευξή του στην ιστοσελίδα seleo.gr ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας ρωτήθηκε για τα ζητήματα του Άρη με τον Γ. Ιωαννίδη να απαντά μεταξύ άλλων:

«Οι παοκτσήδες έχουν πολύ καλή μνήμη, οι αρειανοί έχουν ασθενή μνήμη. Ξέχασαν τι προσέφερε ο Ιωαννίδης στον Άρη. Δεν είμαι υπεράνθρωπος.

Το 2004 ο Σαουρίδης έβγαλε μανιφέστο «Μαύρο στον Ιωαννίδη». Γιατί; Και μετά λένε ότι ο Άρης είναι αποδυναμωμένος. Βρέστε ανθρώπους να βασιστείτε. Ποιος έβγαλε τον Ηλιάδη; Εγώ; Αυτοί που έχουν τα ηνία. Ποιος αρειανός δεν ξέρει ποιος έχει τα ηνία της ομάδας τόσα χρόνια; Δεν τα είχε ο Σκόδρας και ο Σαουρίδης; Στο μπάσκετ ο Δαμιανίδης;

Τι δεν καταλαβαίνει ο κόσμος; Πόσους παίκτες έφερε ο Κόντης; Ο Άρης κάθε χρόνο έπαιρνε 15-20 παίκτες. Είναι να τρελαθώ. Είναι τα αυτονόητα αυτά. Η μισή μου ζωή ήταν στον Άρη. Στα 9 χρόνια προπονητής πήραμε 13 τίτλους. Έχουν απομακρυνθεί όλοι οι παράγοντες. Γιατί; Με τα συνθήματα «στον τάφο να σε δούμε»; Γίνεται γιορτή για τα 100 χρόνια και δεν πάμε; Δεν θα πάμε ποτέ και γιατί να πάμε. Πήγε ο Μπουτάρης και ο Αποστόλης και τους πέταξαν καφέδες και πορτοκαλάδες. Έτσι γιορτάζεις τα 100 χρόνια της ζωής του Άρη;

Ξέρεις τι τράβηξα εδώ ένα χρόνο να είμαι υπουργός Αθλητισμού και να κινδυνεύει ο Άρης να πέσει; Να το έχω μέχρι να πεθάνω βάρος στη συνείδησή μου; Επί Ιωαννίδη να πέσει ο Άρης; Έχουν καταλάβει αυτοί τι περνάει κάποιος; Απλώς για να μιλάμε, να ξεφωνίζουμε;»

Mην... κλαις άλλο "ξανθέ". Θα σε ψηφίσουν οι παοκτσήδες που έχουν μνήμη!

Βέβαια, το πιθανότερο είναι να σε ψηφίσει αρειανός με ασθενή μνήμη. Αρειανός που δε θυμάται τις τράπεζες που άνοιγαν Κυριακή, πoιος "έτρεχε" για να σώσει τον μπασκετικό ΠΑΟΚ, πως ανέβηκε μία κατηγορία η ΑΕΠ Ηρακλής.

Δείτε το... μελό του υποψηφίου Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου