Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015

Aν...



Αν...

- Την ίδια περίοδο που "αυτός που κατέστρεψε περισσότερο από όλους τον Άρη" (σύμφωνα με τα λεγόμενά μου) ήμουν μισθωτός υπάλληλός του και ανεπίσημο γραφείο τύπου της διοίκησής του.

- Ήμουν επίσημος υπουργός προπαγάνδας των πιο σάπιων διοικήσεων στην 102χρονη Ιστορία του Άρη και επικεφαλής στο μεγαλύτερο μέσο μαζικής εξαπάτησης ενός λαού (του Άρη) και φακελώματος των αντιφρονούντων που γνώρισε η ανθρωπότητα.

- Ήμουν ο τοποτηρητής ενημέρωσης και πιο ένθερμος υποστηρικτής αυτού που αράδιασε ψέματα τον κόσμο του Άρη για να ανέλθει στην εξουσία αποτυγχάνοντας να εξυγιάνει την εταιρεία και οδηγώντας την ομάδα με μαθηματική ακρίβεια και σχεδιασμένες κινήσεις στον υποβιβασμό.

- Ήμουν ο υπεύθυνος "διαφώτισης" και παρατρεχάμενος της διοίκησης εκείνης που είχε τη μεγαλύτερη αγωνιστική αποτυχία στην Ιστορία του Άρη, τη μη απευθείας αγωνιστική άνοδο στη Β' Εθνική από τη Γ' Εθνική.

Απλά θα τα παρατούσα και θα γινόμουν σουβλατζής μήπως έχω κάποιο ταλέντο.

ΥΓ. Ο ελέφαντας στην εικόνα του κειμένου παραπέμπει στη μνήμη του γράφοντος και ουδεμία σχέση έχει με το πρόσωπο που περιγράφεται.
YΓ2. Το φιλότιμο είναι άγνωστη λέξη για πολλούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου